Basmallah. Pictures, Images and Photos

Hubungi Kami : 07-2550233 / 019-7015190 Email : anariezanacollections@yahoo.com

Monday, October 17, 2011

Assalamualaikum..

Maaf agak lama tidak menjenguk di sini..tiada entri2 terbaru diupdate di sini kerana kekangan masa & keadaan. Walaubagaimanapun, semua stok baru t-shirt muslimah & baju kurung saya ada update di akaun FB saya, ANA RIEZANA (maaf akaun ni dh FULL) blh add saya di akaun saya yg lain @ ANA RIEZANA II. Anda juga amat dialu2kan utk LIKE page baru saya ni ANA RIEZANA COLLECTIONS

InsyaAllah anda tidak akan terlepas update2 terkini t-shirt muslimah & baju kurung jika anda add @ like page saya skrg. Walaubagaimanapun, saya akan cuba update entri2 terbaru di blog kesayangan saya ini walaupun mengambil sedikit masa.

Saya juga ada sertakan katalog t-shirt muslimah dewasa & kanak2 serta baju kurung di page blog saya ni. Katalog2 ini akan linkkan anda ke FB saya. Just KLIK shj ye..

Oh ye, jgn lupa dapatkan baju kurung pd harga clearance serendah RM45 shj sepasang termasuk poslaju! Klik shj pd page CLEARANCE BAJU KURUNG di atas ye.

Layankan jugak bbrp update terkini t-shirt muslimah terbaru spt entri di bwh ye..

Akhir kata, selamat shopping di sini tanpa was2..Jika ada berminat nak order, jgn segan2 utk SMS @ email saya @ pun blh isi form order yg disediakan.

~HAPPY SHOPPING~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...